2008. szeptember 6., szombat

Puhababa

Ez a blog az alkotásról, teremtésről szól, így ez a bejegyzés valahogy idekívánkozik.


Nem akarok más tollával ékeskedni, ezért előrebocsájtom, hogy nem a saját művemről van szó. Még csak társszerzőnek sem mondhatom magam. Hiszen én ilyen tökéleteset soha nem tudnék alkotni. Az én szerepem csak annyi, hogy közvetítő csatornája lehettem a legnagyobb Teremtő Erőnek.


Hálás vagyok, hogy harmadszor is átélhettem ezt a csodát.


Isten hozott e földi világba, drága kisfiam!







11 megjegyzés:

Lívi írta...

De édes! :) Isten éltesse sokáig! :)

puhababa írta...

Köszi! :)

malyvacsiga írta...

A három yahoo-s képből ez a kedvencem nekem is!

King.art írta...

Istenem, de gyönyörű! Sok boldogságot kívánok hozzá is :)

idrah írta...

Sok örömet, egészséget a szépséges kicsi fiúnak és az egész családnak!!!!! :-)

Jucuu írta...

Nagyon vártam már ezt a bejegyzést! Nagyon sok boldogságot neked és a családodnak!

agnes írta...

de gyönyörű! Isten éltesse! Nagyon sok boldogságot kívánok nektek.

puhababa írta...

Köszönöm szépen mindenkinek! :)

Unknown írta...

Nagyon cuki a kisfiad! Gratulálok hozzá, Isten hozta köztünk! :)))

Névtelen írta...

Véletlenül kerültem az oldaladra, kicsit beleolvastam. Ez a bejegyzésed teljesen elérzékenyített. Remélem, hogy az a csoda és boldogság, amit mostanában átélsz remélem, hogy engem is megtalál még. Sok erőt, kitartást, türelmet kívánok Neked és boldogságot az egész családodnak!
Knéni
http://www.waldorfbaba.hu

puhababa írta...

Knéni, köszönjük szépen! :)))